به نظرم هم زن و هم مرد دقیقا باید تو 30 سالگی ازدواج کنن.. هردوشون.. یا مثلا 29 یا 28... خیلی سن خوبیه.. مخلوطی از پختگیِ نسبی و جذابیت.. یه جور حس خاص به این سن پیدا کردم تو این سال.. من بعد از این تازه دارم جوون تر می شم.. الانمو بیشتر از هر وقت دیگه ای دوست دارم.. خودم می دونم چرا.. اگه بر می گشتم به عقب هیچوقت انرژیمو صرف حسای گیج و گمراه نوجوونی نمی کردم.. هیچوقت هیچ مرد نوجوونی جذبم نمی کرد.. هیچ نگاهی برام عجیب یا جذاب نبود.. مطمئنم.. الان همین مهران خودم.. هر روز جذاب تر می شه برام.. وقتی آدما کنار هم زندگی می کنن مسایل زیادی برای بحث یا دعوا پیش میاد.. اما اینو می دونم که حال می کنم باهاش.. و تصمیم دارم بعد این حتی بیشتر حال کنم..
می خوام برعکس همه بزرگ شم.. یه جور عجیب.. هر روز خوشگل تر و جذاب تر و باهوش تر.. می دونم خیلی فانتزیه اما واقعا دلم اینجوری می خواد.. برای من خیلی واقعیه.. تا الان که درست پیش رفتم.. الانم با 10 سال پیشم خیلی فرق داره.. و اینو خودم بهتر از هر کسی می فهمم.. بهتر شدم.. زیبا تر شدم.. جذذذذاب تر شدم.. خوب تر شدم.. باهوش تر شدم.. خواستنی تر شدم.. نه مثلا برای یه مرد یا زن نوجوون.. برای هم سنای خودم.. شرط عقل هم همینه.. خودمو باید با مثل خودم بسنجم.. خامی و چهره ی ناکامل یه نوجوون اصالتا با پختگی من در تضاده.. نمی تونم اونطور باشم.. نباااااید اونطور باشم.. من وقتی منم زیبام.. وقتی تو جمع هم سنای خودمم.. می دونم خیلیا حسرتمو می خورن.. و اینو هم می دونم که خیلیا آآآآآآآآرزوی داشتنمو داشتن و دارن یا حسرت نداشتنمو می خورن.. همینطور که بعد از سال ها هنوز مادرم زنیه که می دونم خیلیا آرزوی داشتنشو دارن و حتی گاهی به زبون میارنش.. و این برام خیلی لذت بخشه.. همیشه هر زن جذابی باید این چیزا رو تجربه کنه.. باید بدونه و بفهمه که خواستنی و لذت بخشه.. رفتارش.. زیباییش.. متفاوت بودنش.. هوشش.. صداش.. کاراش.. فکراش.... همین آدمو جذاب تر از اون چیزی که هست می کنه..
هر آدمی این چیزا رو به راحتی از ری اکشنای خودش و بقیه به راحتی درک می کنه.. منم اینا رو دارم دریافت می کنم.. واقعا هر سال که می گذره حس بهتری دارم.. امیدوارم همیشه همینطور باشه.. و می دونم که همینطوره..
ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85