این روزا...

خرید بک لینک

آرایشگاه نمی رم.. به موهام نمی تونم برسم.. به پوستم نمی تونم برسم.. یه کررم خوب یا ماسک خوب نمی تونم بخرم.. به ناخنم نمی تونم برسم.. لباس نمی خرم.. مانتو نمی خرم.. یه ادکلن خوب نمی تونم بخرم.. هرچی هم بخرمم ازین دم دستیای ارزون بیخود.. زیاد بیرون نمی تونم برم.. برمم دایم باید حواسم باشه کجا برم و چی بخرم و چقد بخرم.. پول تو جیبی ندارم.. هیچ کلاسی نمی تونم ثبت نام کنم.. هیچ چیزی که خودم خوشم بیاد نمی تونم انجام بدم یا بخرم.. یه لپتاب نمی تونم بخرم.. گوشیمو نمی تونم عوض کنم.. به پدر و مادرم نمی تونم سر بزنم.. شب و روزم فرق زیادی با هم ندارن..

تازه می خوام بچه دار هم بشم! عایا من یه احمق خود آزار نیستم؟ بچه داشته باشم دیگر آزارم خواهم شد.. اون بنده خدا هم باید به آتیش تصمیمای تا ابد احمقانه ی من بسوزه..

خودم...

ما را در سایت خودم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 8:05

صفحه بندی