روزی هزار بار بخونیدش دخترای عزیزم..

خرید بک لینک

وقتی خواستید ازدواج کنید حتتتتما دقت کنید با یکی بالا تر از خودتون ازدواج کنید.. از نظر مالی و زیبایی نزدیک به سطح خودتون یا کمی بالاتر اما در موارد دیگه بسیار بهتر از خودتون.. منظم تر.. موفق تر.. دانا تر.. آموخته تر.. شجاع تر.. مستقل تر.. اهل مطالعه ی بیشتر.. اجتماعی تر.. کاری تر.. دست و دلباز تر..با هوش تر.. با ادب تر.. پر انرژی تر.. ورزشکار تر.. سالم تر.. فهمیده تر.. بزرگ اندیش تر و رویا پرداز تر و پر کارتر.. قابل اعتماد تر.. با حیا تر و... و... و... هر چی بهتر بهتر!

دلیلش هم اینه که وقتی دوتا آدم کنار هم قرار می گیرن رو هم اثر می ذارن و به یه تعادلی می رسن که نه به بدی طرف بده نه به خوبی طرف خوب.. انسان عموما میل به آزادی و تنبلی و ول شدگی داره(آنتروپی).. اگه یکی از شما بی نظم تر باشه شمایید که بی نظم می شید.. اون هیچوقت به نظم درنمیاد.. اگه شما مستقل باشید و اون غیر مستقل، این شمایید که محدود می شید نه اینکه اون در حد شما مستقل بشه.. اگه شما دست و دلباز باشید و اون کم خرجف شمایید که به اون و مخارجش محدود می شید نه اینکه اون مثل شما بشه! یه تکونی می خوره اما هیچوقت به حد شما نمی رسه.. مگه اینکه دیگه خیلی تاثیر گذار باشید که اونم حدود یک در چند هزار این اتفاق می افته! اگه شما پر انرژی باشید و اون کم انرژی این شمایید که به حد اون محدود می شید.. اون هیچوقت پا به پای شما نمی تونه بیاد.. اون هیچوقت به حد شجاعت شما نمی رسه.. هیچوقت به حد اجتماعی بودن شما نمی رسه... هیچوقت به سطح مطالعه ی شما نمی رسه.. هیچوقت به مهربونی شما نمی شه.. هیچوقت به ورزشکار شدن شما یا سلامت شما یا حتی میل به سلامت شما نمی رسه.. شمایید که به جهت منفی متمایل می شید.. اگه خیلی هم تلاش کنید صرفا به بد ترین شکل بدنتون و اعصابتون فرسوده می شه و هیچوقت اون اتفاقی که دلتون می خواد نمی افته! همه ی حرفم اینه که اگه اگه می خواید بعد ازدواج آدم مفید تر و سالم تر و دانا تر و بهتری بشید خوب بگردید یکی بهتر از خودتون رو پیدا کنید که باعث رشدتون بشه. با دیدنش انگیزه بگیرید.. یاد بگیرید.. رها تر بشید.. دانا تر بشید.. ارزشتون افزایش پیدا کنه.. نه کاهش.. بالا تر برید.. جلو تر برید.. سالم تر بشید.. بیشتر تجربه کنید.. شجاع تر بشید.. مستقل تر بشید.. پولدار تر بشید.. ذهنتون آزاد تر بشه.. صرف داشتن آرامش نشون دهنده ی سلامت یه زندگی نیست.. اتفاقا خیلی وقتا وقتی ببینید روال غلط زندگی قبلتون داره تغییر شکل می ده و سکون سابقتون رو ندارید نشونه ی خیلی بهتریه.. من از پدرتون خیلی چیزا یاد گرفتم.. فکر می کنم هم خیلی چیزا بهش یاد دادم.. مهم همینه.. قرار نیست ما مثل سابق زندگی کنیم.. اصلا نبااااید.. باید بهتر شیم.. باید قله های بلند تر و دوردست رو فتح کنیم.. باعث افتخار هم بشیم.. باعث پیشرفت خونواده ای که تشکیل دادیم و شاخص شدنش تو جامعه و حداقل فامیل بشیم..

حالا اگه به هر دلییییلیییی نتونستید این فرد بهتر رو پیدا کنید یه اصولی رو برای خودتون تبیین کنید که تا سرحد مرگ بهش وفادار بمونید و از جای خوبی که هستید سقوط نکنید.. اگه منظمید منظم بمونید.. اگه اهل مطالعه اید اهل مطالعه بمونید.. اگه اهل هنرید هنرمند بمونید.. اگه مستقلید مستقل بمونید.. اگه آزادید آزادیتون رو از دست ندید.. اگه سالمید سالم بمونید.. اگه ورزشکارید ورزشکار بمونید.. اگه اهل دود و دم نیستید همون روند رو ادامه بدید.. اگه مودبید مودب بمونید.. اگه موفق بودید موفق تر بشید.. اگه با حیایید با حیا بمونید.. اگه آموخته و دانایید دانا تر بشید.. اگه زیبایید زیبا بمونید..از خودتون عقب نیفتید.. خییییلی فرسایشیه و خیلی اذیت می شید که یه سر طناب زندگیتون دست یکی دیگه باشه و حتی تو یه مورد از اینا اون از یه طرف بکشه و شما از یه طرف دیگه اما خودتون رو نبازید.. آدمیزاد به همین تلاشا زنده ست.. من خیلی چیزا رو از دست دادم.. یه چیزایی رو هم بدست آوردم.. خیلی کارای خوب رو دیگه انجام نمی دم.. چون حس کردم لازم نیست.. ندیدم اطرافم کسی به اون چیزا افتخار کنه! به نداشتنشون افتخار می کنن در عوض! یه وقتایی هم هرچی خواستم چیز مثبتی رو حفظ کنم شرایطش نبود و همراهی هم نداشتم.. بخش بزرگی از انرژیم گرفته شده اما می خوام بهتر بشم..... می خوام برم جلووووووو... می خوام برم اون قله بزرگه رو فتح کنم...

خودم...

ما را در سایت خودم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 8:05

صفحه بندی