دورووووود فراوون بعد مدت هاااااا..........
خیلی وقته اینجا چیزی ننوشتم.. اما الان دلم خواست اینو بنویسم.. دوباره عاشق شدم.. به فاصله ی کمی از عشقم به پدرش قرار داره.. یه کسی هست که مثل خودم دوستش دارم.. درسسسست مثل خودم.. دلم می خواد خیلی بهتر از من زندگی کنه و بههههترینا سر راهش قرار بگیره و تو همه چیز از من جلووووتر و بهتر باشه.. طول عمر و تندرستی و ثروت و موفقیت و حال خوشش رو از خدا خواااهش می کنم.. عمیق ترین دعاهام و بیشترین تلاشم بعد این برای دختر عزیزم خواهد بود..
ممنونم از مهران عزیزم برای صبوریش و همراهیش.. دوستت دارم بابایی مهربون دخترم![]()

ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77