دورووووود فراوون بعد مدت هاااااا..........خیلی وقته اینجا چیزی ننوشتم.. اما الان دلم خواست اینو بنویسم.. دوباره عاشق شدم.. به فاصله ی کمی از عشقم به پدرش قرار داره.. یه کسی هست که مثل خودم دوستش دارم.. درسسسست مثل خودم.. دلم می خواد خیلی بهتر از من زندگی کنه و بههههترینا سر راهش قرار بگیره و تو همه چیز از من جلووووتر و بهتر باشه.. طول عمر و تندرستی و ثروت و موفقیت و حال خوشش رو از خدا خواااهش می کنم.. عمیق ترین دعاهام و بیشترین تلاشم بعد این برای دختر عزیزم خواهد بود..ممنونم از مهران عزیزم برای صبوریش و همراهیش.. دوستت دارم بابایی مهربون دخترم خودم...ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77
ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61
در ذهنتان خیلی عمیق و رئال فردی را تصور کنید که اعتقاداتش یا مذهبش یا مکتبش از هر نوع و با هر عنوانی، همواره مانند سلاحی خشن برای سرکوب یا مهار یا هدایت اجباری شما یا کسان دیگر است و با همان اعتقاد، برای کل امور زندگی و حتی برای مرگ همگی تصمیم می گیرد.. آیا او را تحمل خواهید کرد؟ آیا خوشایند خواهد بود؟؟؟
پ.ن: عایااااا می دانید که مذهب و مکتب در ابتدا قرار بود یک روش درست و خوب و زیبا زندگی کردن و رسانیدن روح آدمی به آرامش باشد؟؟
ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115
من با موسیقی زنده می شم.. با موسیقی می میرم.. تو موسیقی می میرم.. منو می بره به خیابون.. می بره به باغ.. می بره به خونه.. به شمال.. به آسمون.. می بره به جاهایی که هنوز کشف نشدن...
لذذذذذذذذذذذذتتتتتییییییییییییی که دریافت این جنس از زیبایی داره خیلی خاصه...
خودم...ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88
من جای اشتباهی ام.. حسش می کنم..
خودم...ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105