جشن عروسی

خرید بک لینک

خدا رو شکر تموم شدددددددددددد.. دیگه داشتم داغون می شدم.. خیلی خسته کننده و فرساینده بود! یه سری تغییرات تو خونه دادیم.. در واقع خونه رو کوبیدیم یه دونه دیگه ساختیم! هر کی اومد تو خونه گفت انگار وارد یه خونه ی دیگه شدیم.. در این حد.. خیلی خوب شده همه چی.. از نظر خودم.. بقیه هم تعریف کردن خیلی زیاد اما مطمئنا هیچکی مثل خودمون دلش ضعف نرفت..نتیجه ی کار لذت بخش بود.. مخصوصا که براش خیلی زحمت کشیده بودیم.. تک تک جزییات رو از سر حوصله انتخاب کردم.. خیلی با دقت.. و البته زحمت هزینه ها بیشتر با بابا بود و یه مقداریش هم مهران عزیزم.. بابا هم خوشش اومد.. تا حالا ندیده بودم اینقد از دیدن چیزی ذوق کنه.. گفت از این دو تا شلخته انتظار نداشتم همچین چیزی درست کنن ینی در این حد خوب بودااااااااااا
خود جشن عروسی هم خیلی خوب و عالی بود. همه تعریف کردن.. از غذاها از سالن.. از ماها.. خیلی خیلی خوب بود همه چی.. غیر جشن و موسیقی که نبود :| حیف اون تالار و سالن خوشگلش.. البته تا جایی که تونستیم و امکان داشت خودمون به خودمون حال دادیم.. خوب بود در کل.. اممممممما بااااااااز حیف اون سالن که رقص و موسیقی نبود توش..

روز خسته کننده اما خوبی بود.. برای همه جوونای مجرد آرزو می کنم همه ی این خستگیا و لذتا رو در بهترین زمان ممکن تجربه کنن.. و برای خودمون و همه متاهلا آرزو می کنم یه زندگی سرشار از آرامش و عشق و احترام و لذت و تندرستی و برکت و ظرفیت و ثروت و شعور و مهربونی و بچه و پیشرفت و تجربه های متفاوت و خوب کنار همسرامون داشته باشیم و هر روزمون از روز پیشین بهتر و عاشقونه تر و خوشگل تر باشه..

خودم...

ما را در سایت خودم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32

صفحه بندی