در ذهنتان خیلی عمیق و رئال فردی را تصور کنید که اعتقاداتش یا مذهبش یا مکتبش از هر نوع و با هر عنوانی، همواره مانند سلاحی خشن برای سرکوب یا مهار یا هدایت اجباری شما یا کسان دیگر است و با همان اعتقاد، برای کل امور زندگی و حتی برای مرگ همگی تصمیم می گیرد.. آیا او را تحمل خواهید کرد؟ آیا خوشایند خواهد بود؟؟؟
پ.ن: عایااااا می دانید که مذهب و مکتب در ابتدا قرار بود یک روش درست و خوب و زیبا زندگی کردن و رسانیدن روح آدمی به آرامش باشد؟؟
ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115