سخنی با خدا!!!...

خرید بک لینک

می گما خدا.. نمی خوای یه حالی بهمون بدی؟ یه کاری کنی مثلا؟ یه حرکتی بزنی؟ حرکت زدن تو برا من یا هر آدم دیگه کلا 2 کالری هم انرژی نمی گیره ازت.. برا ماست که حرکت زدن سخته.. گفتم که در جریان بذارمت.. والا.. :|
یه چیز دیگه.. خدایا.. می شه کمک کنی می اینایی که می خوامو بشم؟؟
ساکت آروم دل گنده پولدار با سواد و متخصص باشعور با ظرفیت(قبل همه) راضی(بعد همه)

خودم...

ما را در سایت خودم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32

صفحه بندی