می گما خدا.. نمی خوای یه حالی بهمون بدی؟ یه کاری کنی مثلا؟ یه حرکتی بزنی؟ حرکت زدن تو برا من یا هر آدم دیگه کلا 2 کالری هم انرژی نمی گیره ازت.. برا ماست که حرکت زدن سخته.. گفتم که در جریان بذارمت.. والا.. :|
یه چیز دیگه.. خدایا.. می شه کمک کنی می اینایی که می خوامو بشم؟؟
ساکت آروم دل گنده پولدار با سواد و متخصص باشعور با ظرفیت(قبل همه) راضی(بعد همه)
ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89