خودم

خرید بک لینک

خودمو دوس داااارررمممممممممممم... خیلییییییییییییااااااااااا...خیییییییییییلیییییییییی... یه جور خوبی
خوشگلم.. باهوشم.. با نمکم.. خوش اخلاقم.. به موقعش هم بلدم به خوبی از خودم دفاع کنم.. حدودم معلومه.. نه گفتن بلدم.. آره گفتنم بلدم.. راستگو ام.. محبت کردن بلدم.. محبت نکردن بلدم.. دیدن بلدم.. ندیدن بلدم.. نگاه کردن بلدم.. نگاه نکردن بلدم.. شنیدن بلدم.. نشنیدن بلدم.. حرف زدن بلدم.. حرف نزدن بلدم.. حساب و کتاب سرم می شه.. درست و نادرست سرم می شه.. آشپز و خونه دار و همسردار خوبی ام..تخصصای زیادی دارم.. از اینکه خیلی چیزا رو هم بلد نیستم آگاهم و خجالت نمی کشم و سعی می کنم یاد بگیرم.. آدم به درد بخوری ام.. از پس زندگیم برمیام.. تکلیفم با خودم مشخصه.. زندگیم رو نظر بقیه نمی چرخه.. به آدمای دیگه در حد توانم کمک می کنم.. با آدمای بیخود میونه ای ندارم.. آدمای زیادی دوستم دارن و می تونم روشون حساب کنم.. منم آدمای خیلی زیادی رو دوس دارم و اونا می تونن روم حساب کنن.. خودم می تونم رو خودم حساب کنم.. هیچکی هم نباشه خودم برای خودم کافی ام.. زندگی مستقل نسبتا خوبی تشکیل دادم که البته هنوز جا داره کامل تر شه.. از هیچکی نمی ترسم(جز آدمای آن نرمال).. به علایقم در حد توانم رسیدگی می کنم.. سعی می کنم وقتمو تلف نکنم(که تا به اوجش برسم هنوز جای کار داره)..
خولاصه خوب چیزی ام.. به نسبت بخوایم حساب کنیم خوبیام چندین برابر بدیامن!!

خودم...

ما را در سایت خودم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 16:32

صفحه بندی