می خواستم تو همون پست عروسی اینا رو بنویسم اما دیدم اینا رو باید جدا از همه حرفای دیگه نوشت بس که مهمه..
مهران عزیزم..همسر مهربونم.. دل گنده ی صبورم.. مرد رویاهام 
از اینکه تو چند ماه گذشته هم همسر بودی و هم پدر و هم مادر و هم برادر و هم خواهر و هم فامیل و هم دوست و هم رازدار و هم هم فکر و هم همصحبت و هم هم درد، بی نهایت ازت ممنونم و مدیونتم.. هیچوقت این روزا از یادم نمی ره.. زحمت خیلی زیادی که برا خونه کشیدی و هزینه های زیادی که برا رسیدن به خواسته هامون از خودت خرج کردی.. اینا همون چیزاییه که من به خاطرشون تونستم و می تونم همه ی نداشته ها و کمبودا رو حتی تو اوج عصبانیت تحمل کنم.. امیدوارم چنتا چیزی که نیست هم رو به راه بشه و ما بهتر از قبل بتونیم با لذت و عشق بی نهایتمون کنار هم زندگی کنیم.. برات و برای خودم عشق بی حد و خوشی و ظرفیت و برکت و ثروت و سلامتی و پیشرفت و سفرای زیاد کنار هم آرزو می کنم.. سایه ت مستدام آقا جان جانم 
ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82