بهم می گی من دانشجو که بودم هیچ دغدغه ای نداشتم.. هیچی.. بقیه همه از گرفتاریاشون حرف می زدن اما من هیچی به ذهنم نمی رسید..نمی دونستم چی باید بگم.. عزیز قشنگم! خیلی خیلی خوش حالم که نداشتی و با این لطافت و آرامش بهم رسیدی.. 
ما را در سایت خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82